duminică, 24 ianuarie 2010

Hope for....Haiti?!?!?

Haiti-Copii Haosului Teledon
Ok,foarte dragut ca lumea se preocupa si nu ramane indiferenta la durerea si disperarea celor din Haiti. SUA, Franta si multe alte tari au facut acelasi lucru. SUA a strans 58 de milioane de dolari,un record potrivit Lisei Paulsen, preşedinta operaţiunii "Hope for Haiti Now". Se pare ca donatiile continua.
Eu nu am donat. Cand o sa cititi asta o sa ziceti probabil ca sunt o scorpie care nu are mila etc etc etc. Nu am donat si nici nu am de gand. In primul rand fiindca nimeni nu m a convins ca banii stransi ajung unde trebuie. Asa am strans si pentru Asia in 2004,dar nimeni nu a dovedit si nimeni nu ne a demonstrat ca cei de acolo au profitat de bunatatea noastra. In al doilea rand,si cel mai important poate, e fiindca am avut de curand niste probleme in familie si am fost pe la spital-am scris despre asta. La noi in tara oamenii nu au nevoie de un cutremur ca sa moara, trebuie doar sa te duci la spital. Am ajuns sa ni se dea lista pentru operatie,sa te duci la farmacie sa cumperi o fiola de algocalmin fiindca nu au pentru o injectie? Si noi ce facem,donam pentru Haiti. De ce nu face nimeni un teledon pentru ROMANIA?!? De ce nu are nimeni grija de noi. Ne mandrim si ne falim ca suntem in rand cu cei din UE si facem si noi teledon cu vedete,dar nu suntem in stare sa avem grija de ce e aici,la noi in tara. Ma revolta peste masura nerusinarea cu care apar vedetele la televizor, cu o fata trista si iti spun "Copii din Haiti au nevoie de noi" ,dar nu s ar duce nimeni sa renoveze un spital, sa doneze un medicament. Donam pentru altii si noi murim de foame si de frig. Pe noi nu ne mangaie nimeni cand nu avem bani de operatii, cand suntem dati afara din spital fiindca nu putem plati, cand ne trateaza doctorii si asistentele cu superioritate fiindca nu le am bagat in buzunar nici o foita galbena, cand toanta de la salvare iti zice ca nu esti destul de bolnav ca sa ti trimita masina, cand stai o ora si astepti in hol la urgente sa te bage cineva in seama etc etc. Ca sa nu mai zic de batranii care ajung la o varsta la care au nevoie de ingrijire si atentie 24/24, de un azil curat,cu supraveghere medicala,cu mancare adecvata sanatatii lor. Copii mor in maternitate fiindca doctorii ii scapa din mana la nastere sau fiindca s au nascut cu malformatii la inima si sectia minunata "Marie Curie" nu e gata.De ce nu e gata?Fiindca nu s au strans destui bani. Ajung sa cred ca ne meritam din plin soarta. Credeam ca romanii sunt destepti, dar m am inselat. In mandrie si in prostie nu ne intrece nimeni.
Binenteles ca SUA isi permite sa faca teledon! Cand intri in spitalele lor te insanatosesti subit. Oamenii nu mor de frig pe strada, iar batranii cu banii din pensii viziteaza Marele Canion. In Austria si Germania nici nu are rost sa precizez.
De ce ne pasa de niste oameni cu care nu avem nici o legatura ,dar nu facem nimic ca sa ne salvam aproapele? De ce nu incepem cu tara noastra si dupa sa ne mandrim si sa ii ajutam pe ceilalti? DE CE NU FACE NIMENI NIMIC PENTRU NOI?!?!?
Ma sustine cineva?
Sloganul zilei: Take a look in the mirror and make THAT CHANGE!!
Azi nu multumesc. Sunt prea stupefiata si contrariata.
Melodia zilei:

Michael Jackson - Man In The Mirror
Asculta mai multe audio Muzica
Xo Xo,S.

3 comentarii:

  1. Esti sustinuta. Ai perfecta dreptate. Stim sa ne batem capul mai mult cu problemele altora decat cu problemele noastre. La fel de contrariata sunt si eu, referitor la marile probleme din spital. Facultatea asta m'a ajutat intr'un fel sa aflu dedesubturile sistemului sanitar si ceea ce am vazut nu mi'a placut absolut deloc. Romanii observa, critica dar nu actioneaza. Problema noastra este ca suntem indiferenti, dar nu suntem indiferenti cand e vorba de mandrie. Nu stiu daca se va putea schimba vreodata asta. Fiecare dintre noi ar trebui sa inlature ignoranta si sa actioneze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te susţin:D Ar trebui să ne preocupăm de ţara noastră, înainte să sărim pentru alţii. Oricum după catrastofe de genul, ţările transformă "ajutorul" dat, într-o paradă - care dă mai mulţi bani şi care se chinuie mai mult. Iar noi, românii minunaţi...păi noi ne-am ales prostul să conducă prostimea...

    RăspundețiȘtergere