sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Leapsa muzicala

Am primit o de la Dana si nu am cui sa o dau:))
Melodia verii care a trecut: Milow-Ayo Technology, Michael Jackson-Dirty Diana, Beyonce- Sweet Dreams.
Melodia ultimei vacante: Lady Gaga- Bad Romance, Estelle&Guetta- One love, Chris Rea-Coming home for Christmas.
Melodia pe care vei dansa la fiecare party: Beyonce-Baby boy, Rafaga-Mentirosa, YMCA, Lou Bega-Mambo no.5, Meneaito, Zucherro-Baila morena, AC DC- Touch too much.
Obsesia muzicala actuala: Beyonce-Upgrade you.
Melodia care iti aminteste de prima dragoste: Beyonce-Dangerously in love.
Melodia pe care ai plans ultima data: Shakira-Para amarte.
Melodia pe care ai cantat-o ultima data la karaoke: Modern Talking-You`re my heart.
Melodia pe care o asculti cand ai parte de o zi buna: Orice ma binedispune.
Melodia pe care o asculti cand esti broken hearted: Porcelain and The Tramps-King of the world; Shakira-Don`t bother, Melissa Etheridge-Like the way i do.
Bluesul pe care ai dansa acum daca ai putea: The Script-I`m yours.
Melodia pe care ai facut ultimul lucru nebun: Kesha-Tik Tok.
Ultima melodie pe care ai auzit-o live si te-a impresionat: Beyonce- Sweet Dreams (I am Yours, Live in Las Vegas).
Precizari: Melodiile pe care as dansa la fiecare party sunt in numar de 500 (deocamdata) si nu pot renunta la nici una. Bluesurile nu le am numarat fiindca nu am avut ocazia,o sa o fac cu siguranta cand o sa ma marit si daca o sa mai am blog o sa va anunt,dar probabil si alea sunt tot in numar de 500. Aici e un scurt,foarte scurt rezumat,influentat de starea mea de spirit actuala.
Sloganul zilei: I`m alone for a reason Come harder this won`t be easy Don`t doubt yourself trust me you need me Honey let me upgrade you.
Inca nu multumesc nimanui astazi,o sa scriu o postare scurta mai pe seara si o sa va spun.
Melodia zilei:

Beyonce - upgrade you
Vezi mai multe video din Muzica
Xo xo,S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu