marți, 2 martie 2010

Febra Bacalaureatului

Nu am mai scris de o luna fiindca sincer mi a fost lene si am incercat sa evit calculatorul dintr un singur motiv-imi e bine fara el. Totusi,ca veni primavara,am zis sa ma trezesc si eu din vegetat si,fiindca tot se apropie bac ul,as dori sa propun niste subiecte care mi se par mult mai dragute si care au legatura cu activitatea elevilor din timpul acestui an greu.
1.Cat filme ai vizionat anul acesta pe zi/luna? Comenteaza l pe cel care ti a placut cel mai mult in 2-3 pagini.
2.(pentru dana) Ce se intampla la sarbatorile nereligioase( gen Revelion,Sf Valentin etc.)
3.(pentru mine) cat de des postezi pe twitter?
4. Retro si disco night din tequila- alege o pe cea care iti displace si argumenteaza.
5. Articolul preferat al lui bucurenci- comenteaza l.
6.Enumera trei melodii, genuri diferite, pe care poti dansa la un party.
7.Roba si toca pentru ora festiva-pro si contra.
O sa revin ca momentan nu mai am inspiratie.
Azi nu multumesc. Mi e prea lene.
Sloganul zilei: The best thing to hold onto in life is each other.
Melodia zilei:
Xo xo,S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu