luni, 8 martie 2010

My women

Pentru femeile din viata mea care m au crescut,care m au educat,care m au format si care m au ajutat sa devin ceea ce sunt. Pentru mama,pentru cele trei bunicute,pentru nuti si dana,pentru adina mea frumoasa, pentru profa de teatru,pentru Anca,pentru doamna invatatoare,pentru doamna diriginta din gimnaziu, pentru danette si vivi, pentru vasy,jelly si andreea, pentru miha, pentru fetele de la teatru, pentru alexandra care ma stie de cand eram in burtica, pentru tillie cea mica, pentru simo, pentru daria si ada,care mi au reamintit ce inseamna sa fii copil.Daca am omis pe cineva imi cer iertare,stiti ca oricum aveti un loc special in sufletul meu.
Va iubesc si va multumesc pentru fiecare lectie de viata pe care mi ati dat o.

Xo xo,S.

2 comentarii:

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari tuturor femeilor din viata ta... felicitari si pentru tine, cea care a stiut sa invete tot ce a fost mai frumos din sufletele lor...

    RăspundețiȘtergere